Het nieuwe ontwerp vind u op de projectpagina www.uithoorndenktmee.nl/wilhelminakade. De belangrijkste punten zijn:
- een ruimere groenere omgeving rond de Thamerkerk door het verleggen van de 'slinger' in de weg
- een nieuwe verkeerssituatie voor het eerste deel van de de Amsteldijk-Noord
- dijkversterking door het waterschap met een kleine ophoging, waarbij zoveel mogelijk bomen behouden worden.
Heeft u een opmerking over het ontwerp? Reageren kan tot maandag 1 juni.
Laat het ons weten via het reactieformulier dat u ook op de projectpagina vindt. Of kom naar de inloopbijeenkomst van 18 mei in de Thamerkerk. Hier kunt u langs de plannen lopen, in gesprek gaan met de gemeente en het Waterschap AGV, en een reactie achterlaten. De deuren zijn open tussen 18.30 en 21.00 uur. Aanmelden is niet nodig, u kunt gewoon binnenlopen.